Zákaznické reklamace

18.9.2017by admin
DSC_5194-1280x855.jpg

Kvalita dělá dobré jméno firmy a zásadním způsobem ovlivňuje to, jak nás vnímají naši zákazníci. Naši zákazníci mají při nakupování stejná očekávání jako my. Pokud si něco koupíme, chceme kvalitní výrobek. Když ho dostaneme, jsme spokojeni a vracíme se do stejného obchodu. Naopak pokud jsme jako zákazníci nespokojeni, výrobek reklamujeme, tak příště nakoupíme raději jinde. Takto to funguje jak v soukromém tak pracovním životě. Proto je kvalita jazýčkem na vahách při rozhodování všech lidí.

Vývoj zákaznických reklamací nabral v posledních dvou letech velmi pozitivní trend. Pár zajímavých čísel k porovnání: v roce 2016 jsme snížili počet reklamací oproti roku 2015 o 39 %. V případě, že se nám podaří udržet nastavený trend i tento rok, snížíme výsledky roku 2016 o dalších 39 %.
Berte tento článek jako poděkování Vám všem, kteří výrazně změnili pohled na kvalitu v Kovolisu a tím se významně podíleli na snížení počtů reklamací.